Κυριακή 24 Ιανουαρίου 2021

Φωτογραφίες από τα παλιά

Οχάιο 1948 !
Τότε που η Αμερική φάνταζε για μας εδώ ως χώρα μαγική και το δολάριο έρεε ! Τις περισσότερες φορές η πραγματικότητα ήταν διαφορετική.
Βέβαια η ζωή εκεί ήταν καλύτερη από την Ελλάδα!
Και έτσι φθάσαμε στο σήμερα η ιστορία επαναλαμβάνεται με τον χειρότερο τρόπο, γιατί όλα τα δυνατά μυαλά έχουν φύγει από την Ελλάδα λόγο της κρίσης και δυστυχώς οι περισσότεροι Χωρίς γυρισμό. Κρίμα κι' άδικο!
Τα περασμένα Χρόνια οι μετανάστες ήταν φτωχοί άνεργοι και ζητούσαν Μόνο δουλειά κι ότι να 'ναι.
Οι περισσότεροι τα βρήκαν δύσκολα και βρέθηκαν να πλένουν πιάτα ή σε κάποια γαλαρία ή ακόμα χειρότερα εγκαταστάτες γραμμών τρένων.
Σήμερα φεύγουν όλοι οι επιστήμονες με δύο και τρία πτυχία!
Τώρα στη φωτογραφία μας.
Είναι ο Μανώλης Παπαδάκης (του Θεοδόση) με την γυναίκα του Αγγελική η οποία ήταν από τις Κορφές Μαλεβυζίου, καθισμένοι .
Από αριστερά η κόρη τους Δωροθέα και ο γιος τους ο Θεοδόσης.
Στη μέση Καλλιόπη Καλαϊτζάκη του Πέτρου, ανιψιά του Μανώλη, κόρη της αδερφής του Αριστέας, που μόλις είχε φθάσει στην Αμερική με πρόσκληση του για να την παντρέψει! Έτσι γινόταν τότε!
Ευχαριστώ πολύ Βαγγελιώ Βαρδαβά, ανιψιά της Καλλιόπης που μου έδωσε την φωτογραφία και την άδεια ανάρτησης.
 
Η φωτογραφία πρέπει να είναι σίγουρα το1956!
Δεν τους γνωρίζω όλους, από αριστερά η γιαγιά μου η
Ανδριανή, στη μέση ο Βραχασόπετρος, ο Θείος Αριστείδης,
ο Γιάννης του, η Θεία Αριστείδενα και τέρμα δεξιά η Κωστούλα Η Σαμπαθιανάκη, η Κατίνα του Κουμπανάκη.
 
Να θυμηθούμε αγαπημένα μας πρόσωπα από την φωτό. Απο αρ, καθήμενες: η Μαρία Κουμπανάκη (αδελφή του θείου Αριστείδη) η Σαμαρτζίνα, η Βαγγελιώ σύζ. Μιχ. Χρονάκη, η γυναίκα του ΒραχασόΠετρου (Καλαϊτζάκη με το κατάλευκο μαλλί), στη μέση η εξαδέλφη μου Μαρίνα Αριστείδη Χρονάκη, η Κούλα Νικ. Πετράκη με το μωρό, η μητέρα της η Άννα του Θοδωράκη (σύζ. Νικ. Πετράκη), η γιαγιά μου (μάνα του πατέρα μου) Ανδριανή το γένος Βαρελτζάκη ή Βουκυκλάκη.Όρθιες από αρ. Κωστούλα Σαμπαθιανάκη (του τσαγκάρη) η Κατίνα Κουμπανάκη (σύζ. Λεωνίδα Παπαδάκη, κόρη του Πέτρου Σαμαρτζή -όνομα δεν ξέρω- έμοιαζε πολύ στην μητέρα της, Ο Χρίστος Θεοδ, Χρονάκης, Κώστας Δράκου Χρονάκης (σύζ, της Αντωνίας Βαριτάκη) δίπλα τον νεαρό -δεν θυμάμαι-, η θεία μου η Κατίνα Αριστείδαινα (αδελφή του πατέρα μου με τα μαύρα.) η Αρετή ΣΤΥΛΙΑΝΟΥ) όρθιος στη πόρτα ο εξάδελφος μου Γιάννης Αριστ. Χρονάκη, αμέσως κάτω ο Γιάννης ο παπουτσής (Τσούμπας) σύζ. της Κούλας στην άκρη επάνω από την γιαγιά μου η Αριστέα Σαμπαθιανάκη (του τσαγκάρη). Τους υπόλοιπους ενδιάμεσα στη παρέα και τα παιδιά,όποιος αναγνωρίσει ας μας τους αναφέρει........
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου